Hem guanyat el Trofeu Insti 2013

Us volia agrair des del departament d’esports, la resposta en aquest Trofeu Insti 2013. FELICITATS a tots/es per la tasca realitzada ja que hem aconseguit que hi participin un total de 159 alumnes en els 3 esports realitzats.

Han participat 23 dels 24 equips que havien inscrits, un índex de compliment d’un 96%, tot un èxit per part de tots/es!! També destacar el bon comportament de tots els participants a les jornades i dels professors i instituts implicats. També la manca de incidències mèdiques o lesions.

Després del recompte de tots els punts (10 punts per categoria i esport que es participa, 3 punts per victòria, 2 punts per empat, 1 punt per derrota i de 0 a 4 punts de valoració segons el comportament dels participants en cada partit), el guanyador del Trofeu Insti 2013 és l’INSTITUT MIQUEL MARTI I POL.

Moltes gràcies a tots.

Abel Rojo Pita

Responsable Esport en Edat Escolar

Departament d’Esports de l’Ajuntament de Cornellà