Ajuts pel menjador escolar

El Consell Comarcal del Baix Llobregat ha obert termini per presentar sol·licituds d’ajuts individuals de menjador escolar per al curs 2011/2012…

Sol·licituds d’ajuts individuals de menjador escolar per al curs 11/12

Cornellà de Llobregat, 26 de maig de 2011.

A l’atenció de les famílies del centre,

Us informem que el Consell Comarcal del Baix Llobregat ha obert termini per presentar sol·licituds d’ajuts individuals de menjador escolar per al curs 11/12.

Els impresos de sol•licitud els podeu demanar a la Consergeria del centre i s’han de presentar omplerts i amb la documentació adient a la Secretaria del centre entre els dies 6 i 10 de juny en horari de 10 a 13 hores cada matí i dilluns, dimarts i dijous de 16 a 17,30 hores.

Un punt important que heu de tenir en compte les famílies i que fa referència a la part econòmica és que la renda anual familiar per càpita (ingressos anuals de tots els membres de la unitat familiar dividits entre tots el membres de la unitat familiar) ha de ser igual o inferior a 6.650 euros.

Restem a la vostra disposició per a qualsevol aclariment.

José María Hervás

Imprès de sol·licitud