BRONZE AL CATSKILL FUSTERIA

Els alumnes del cicle formatiu de grau mitjà de Fusteria Patryk Wozniak i Shyam Cruzado Lorente han participat en els CATSKILLS, campionat de Catalunya de FP, en les especialitats de fusteria i ebenisteria que s’ha celebrat els dies 5, 6 i 7 de juny a l’Institut Pere Martell de Tarragona i on participaven alumnes de tots els centres de FP de la familia de fusta i moble de Catalunya.

Després dels tres dies de competició, el nostre alumne Patryk Wozniak, ha aconseguit el bronze en l’especialitat de fusteria.

Enhorabona Patryk