Memòria històrica (2010)

El passat dia 7 de maig ens va visitar el Consell dels Savis del Museu d’Història de Catalunya. És ja el quart curs que desenvolupem aquesta activitat dirigida a l’alumnat de 2n de Batxillerat per tal de treballar la història oral referent a la II República, la Guerra Civil, el franquisme i la transició. La xerrada s’emmarca en la programació anual de l’assignatura d’Història.
A través de preguntes prèviament elaborades per l’alumnat, les persones que formen el Consell van donar una àmplia visió del que van ser les seves vivències dins del que ha estat la recent història de Catalunya i Espanya.
Moltes gràcies i a continuar ambs aquests ànims!!!!!.
  fotografies de l’activitat