Visita a la fira "Infarma 2007"

Visita a la fira "Infarma 2007"

Els alumnes de farmàcia visiten la fira "Infarma 2007"

El passat dia 28 de febrer els alumnes del Cicle Formatiu de Farmàcia van visitar la fira "Infarma 2007". El recinte constava de 6 plantes amb stands de diferents laboratoris on els alumnes van poder fer consultes relatives a productes fitoterapèutics, homeopàtics, infantils, de dietètica, d’ortopèdia, medicaments genèrics i altres especialitats farmacèutiques. També van poder veure distribuidors de mobiliari de farmàcia, de programes de gestió, així com les ONG representants del món de la farmàcia (Farmacèutics Mundi i Farmacèutics sense fronteres).

A jutjar per les fotografies que ens han deixat com a testimoni del seu pas per la fira, la visita va ser força interessant ja que, a més, van poder recollir catàlegs, tríptics, revistes, butlletins i alguna que altra mostra dels darrers productes que properament podrem trobar a les oficines de farmàcia. 28 de febrer de 2007.

(Cliqueu sobre les imatges per veure-les més grans)

{gallery}agenda_historia/2007_infarma{/gallery}