Taller de reciclatge de llibres

Durant els dies vuit,  nou i deu de maig l’alumnat ha realitzat un taller de reciclatge de llibres a la biblioteca escolar a l’hora del pati de primer cicle. El taller ha estat un veritable èxit de públic i de resultats.  L’activitat ha estat possible gràcies als dos bibliotecaris: Mercedes i David, que han explicat els diversos objectes que podien realitzar amb els llibres vells. La figura que ha estat més elaborada ha estat la carbassa juntament amb el gerro de flors, tot i  que també es van realitzar joiers i punts de llibre.