Segona fase d’admissió als cicles formatius de grau mitjà (SETEMBRE)
cliqueu AQUÍ

Ensenyaments postobligatoris: calendari de presentacions

Divendres, 14 de setembre

12:00 hores :: cicles formatius de grau mitjà de matins (1r curs de Fusteria i moble, 1r curs de Farmàcia i parafarmàcia, i Cures auxiliars d’infermeria de matí) i PFI
 12:30 hores :: cicles formatius de grau superior de matí (1r curs d’Anatomia patològica i citodiagnòstic, i 1r curs de Laboratori clínic i biomèdic)
 16:00 hores :: cicles formatius de grau mitjà de tarda
 16:30 hores :: cicles formatius de grau superior de tarda, i curs d’accés (CAS)

DEURES D’ESTIU

Tal i com vam explicar el primer dia de classe, les tasques d’estiu que ha fet l’alumnat de 1r d’ESO les ha de lliurar al tutor/a demà a l’hora de tutoria. Hi ha alumnat que ja les va portar el primer dia i ja s’han recollit.

NO US LES OBLIDEU!

L’alumnat de 2n, 3r i 4t d’ESO que ha fet tasques d’estiu voluntàries les ha de lliurar al professorat de la matèria durant aquests primers dies.

EL MÒBIL A L’INSTITUT

Després d’un llarg procés de reflexió per part de l’equip docent del centre s’ha decidit implementar una nova regluació de l’ús del mòbil a l’institut. Ens hem inspirat en els codis de colors que ja fan servir a d’altres centres perquè l’alumnat sàpiga on es pot fer servir el telèfon mòbil. Aquí us deixem la informació que s’ha fet arribar a les famílies del centre.