Xerrada Pep Coll

pepcoll161 pepcoll162

El passat dimecres 14 de desembre l’escriptor Pep Coll, professor d’aquest centre durant molts anys, va venir a parlar amb els alumnes de 1r d’ESO sobre la tasca d’escriure i sobre la seva novel·la Què farem, què direm?, que aquests han llegit durant aquesta primera avaluació. L’alumnat, que s’havia imaginat com eren els minairons, protagonistes d’aquesta novel·la, va poder fer preguntes a l’escriptor i veure un curt d’animació basat en aquesta novel·la. Valorem molt positivament les trobades de l’alumnat amb els escriptors de les obres que llegeixen, ja que poden preguntar tots els dubtes que se’ls han plantejat durant la lectura i també s’interessen pel procés de creació i per la tasca d’escriptura en general. Per als autors també és molt interessant interactuar amb els joves lectors, que els proporcionen una nova mirada sobre la seva obra.