Viatge a Madrid 4t ESO

madrid dia 4_01 madrid dia 2_18

L’alumnat de 4t d’ESO va fer el seu viatge de final d’etapa a Madrid. La ciutat ens va rebre sota un sol ben lluent del 4 al 8 d’abril hi vam poder visitar el Palacio Real, dins de la ruta dels Àustries. El segon dia ens va acollir Toledo per a recórrer els seus carrers i impregnar-nos de les seves tres cultures: cristiana, jueva i musulmana. El tercer dia, i amunt del bus turístic, vam fer recorregut per la capital, acabant amb la visita al Congrés dels Diputats. I per últim vam descobrir els museus de El Prado i el Reina Sofia, gaudint d’obres tan conegudes com el Guernica o descobrint-ne de noves. Enmig de tota aquesta visita cultural vam gaudir d’estones lliures de patinatge, barques al Retiro, compres o bones hores d’autocar… però… tot això us ho deixarem veure al vídeo que estem preparant. Gràcies a tots els alumnes que van fer possible un viatge inoblidable!

madrid dia 3_05