“Peer-Tutoring” amb l’alumnat de 5è i 6è de l’escola “Espiga”

El dilluns 29 de gener es va dur a terme una interessant activitat de “peer-tutoring” entre els alumnes de 5è i 6è de l’ESCOLA ESPIGA  i l’alumnat de 1n i 2n de la ESO del nostre centre .

Durant dues hores  els alumnes d’ambdòs centres van compartir una experiència motivadora i enriquidora alhora basada en aspectes de la geografía i la cultura britànica: mitjançant un fulletó informatiu en forma de “passaport britànic”, l’alumnat de l’Escola Espiga havia de respondre unes preguntes formulades pels seus “tutors”, és a dir,  els nostres  alumnes de 1r i 2n de la ESO, la qual cosa  els permetria obtenir el seu British Passport personalitzat .

Els resultats van ser excel·lents i tots  van poder endur-se  el seu !!

Agraïm la col·laboració del professorat de l’ESCOLA ESPIGA  i la implicació de tot l’alumnat. Entre tots van fer d’aquesta jornada un dia agradable i profitós.

THANK YOU FOR COMING AND SEE YOU SOON!!