Les ciutats del món, el  projecte viatger  de 2n d’ESO

El passat dimarts dia 18 de setembre un total de 40 alumnes de l’Institut Màrius Torres de l’optativa de projectes en van endinsar en un nou treball cooperatiu on ells són els veritables protagonistes del seu aprenentatge. Un total de 10 grans ciutats a nivell mundial encapçalen el treball que durant aquest nou curs hauran de dur a terme. Durant el projecte hauran de conèixer a fons la ciutat que representen en tots els àmbits, a més a més, també hauran de ser molt creatius i artistes.

El projecte començava amb un joc de targetes de colors i pistes que havia de conduir-los al seu agrupament i també a endevinar la ciutat en què hauran d’endinsar-se.

Durant la presentació del recent estrenat projecte, l’alumnat va poder gaudir de diferents vídeos que els companys de 4t d’ESO del curs anterior de l’optativa d’arts escèniques havien gravat per al projecte.

D’entre el total de 10 ciutats : Tòquio, Sydney, Jerusalem, Nova York, Katmandú…, cal destacar –ne dues que també són molt importants per al nostre alumant. Barcelona, com a gran ciutat del món i a la qual ens desplaçarem per gaudir-la en primera persona i la nostra Lleida estimada, com a ciutat també molt propera a tots nosaltres.

Us anirem fent partícips del nostre FANTÀSTIC VIATGE !

camera de fotos