L’autogestió i el bon funcionament de grup centren la segona sessió del projecte a l’entorn del Segre

El passat dijous dia 28 d’octubre, el passadís de 1r d’ESO del nostre institut es va convertir un un lloc de treball i d’aprenentatge. El projecte El Segre, un riu de coneixement i diversió arrencava, després de la inauguració al mateix riu que s’havia dut a terme el passat dia 21, amb el primer treball de grup. L’alumnat va rebre, per grups, la carpeta d’aprenentatge amb el recull d’activitats que hauran de realitzar al llarg d’aquest quadrimestre.

La primera activitat consistia en l’autogestió del grup, de manera que cada grup, mitjançant el diàleg i altres formes de consens, va haver de repartir-se els diferents càrrecs de funcionament i organització entre els quals hi ha el de portaveu, secretari, encarregat de material i encarregat de la gestió del blog. L’activitat va culminar amb l’elaboració d’un seguit de normes per al bon funcionament del grup.

Mentrestant, l’alumnat que participa del projecte en llengua alemanya, a més d’organitzar-se com a grup, també s’estrenaven amb els números amb aquesta llengua i l’alumnat de projecte en francès es presentaven en aquesta llengua. Esperem que ben aviat, els mateixos alumnes us mantinguin informats de tot el projecte a través dels blogs que confeccionaran ells mateixos.