Jornada de Portes Obertes del Centre d’Art La Panera

Benvolguts/des,

Un any més, el nostre Centre participa a la Jornada de Portes Obertes del Centre d’Art La Panera.

Aquest any el projecte mostra una selecció de treballs realitzats envers l’exposició:

· Francesc Torres, «Què en sap, la història, de mossegar-se les ungles» + Santiago Ydáñez «Troquel»

Les propostes artístiques seleccionades són creacions visuals i audiovisuals realitzades per l’alumnat de 2n. de Batxillerat Artístic a les assignatures de dibuix artístic i de cultura audiovisual.

La mostra s’inaugurarà el 26 de setembre, a les 18.30 h, i es podrà visitar fins al 15 d’octubre de 2017.

Des del Departament d’Arts pensem que els tutors i professors que donen classe als alumnes de batxillerat seria bo que visitessin la mostra. Això els ajudaria a entendre i connectar amb els seus alumnes i participarien del goig i el privilegi de tenir alumnes amb tant talent i creativitat .

US HI ESPEREM!!

Departament d’Arts