FONIX 2017

El passat dissabte 25 de febrer l’Institut Màrius Torres ha tornat a participar en el Concurs d’Anglès Interescolar “THE FOfonix173NIX 2017” . Aquest concurs està organitzat per l’International House, per la Fundació Catalana de l’Esplai i per la Secretaria General de Polítiques Educatives del Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya, com a activitat organitzada en el marc d’iniciatives socials d’accions d’entorn i d’activitats vers l’excel·lència i en el del Pla d’impuls de la llengua anglesa als centres educatius catalans.

L’alumnat que van ser seleccionat a  la fase local el dia 24 de  gener al nostre centre són els que el  passat dissabte fonix171 ens van representar en la fase territorial amb tots els centres de Lleida i província . Els participants van ser:

1r. ESO   Laia Lasserre Sanchez

2n. ESO Marta Vuskans Tymofiy

3r. ESO Bernat Frangi Mahiques

4r. ESO Daniel Espinosa Miñano

1r. Batxillerat  Alba Fernandez Arno

2n .Batxillerat Joana Antonin Bertran

Els organitzadors del Fonix publicaran al  web del concurs els noms dels guanyadors de la prova territorial i el centre al qual pertanyen a partir del dia 3 d’ abril.

més fotos….