Elvira Sastre i Andrea Valbuena

El passat dilluns 27 de març vam rebre la visita de les poetes Elvira Sastre i Andrea Valbuena. Dues poetes referents en l’actualitat poètica del nostre país que van voler compartir amb els nostres alumnes les seves lectures. Va ser una sessió molt participativa amb el públic de 4t d’ESO, intercalant poemes i preguntes, curiositats que tenien els nostres espectadors sobre la joventut amb la que elles han publicat les seves obres. Per a molts la primera poesia que arriba a la seva trajectòria lectora i de ben segur que ara en necessitaran més. Ambdues van llegir poemes dels seus últims llibres La Soledad de un cuerpo acostumbrado a la herida i Mágoa, respectivament, que han estat lectura de classe per als nostres alumnes.

elvira & andrea 03 elvira & andrea 05 elvira & andrea 06 elvira & andrea 15