Deixalleria mòbil

La comissió ambiental del Màrius Torres, amb alumnes de 3r d’ESO i dins el programa de l’Agenda 21: Fem el Màrius més sostenible, ha organitzat dins els actes de la Setmana Europea de la Prevenció de Residus, que se celebra enguany del 20 al 26 de novembre, la visita de la Deixalleria mòbil el dia 21 de novembre. L’han pogut visitar els alumnes de 1r a 3r d’ESO de 8.30 a 13.30, i ha estat oberta a les hores del pati per tota la comunitat educativa. Aquesta iniciativa pretén  sensibilitzar sobre la necessitat de reduir els residus i seleccionar-los. També s’ha aprofitat per eliminar deixalles  d’envasos tòxics de laboratori, així com residus químics i piles acumulades.

Han estat convidades totes les famílies i tots els departaments, a poder portar residus per a la deixalleria.

Esperem que hagi pogut servir per donar a conèixer un servei que avui en dia és tan necessari per evitar que els nostres abocadors s’omplin de residus tòxics o bé que puguin reutilitzar-se.