3r any PIL a la butxaca!

Acabem el tercer curs en què hem gaudit de la lectura diària a les aules de 1r a 3r d’ESO. Des del Projecte d’Impuls a la Lectura hem intentat anar més allà i que l’alumnat relacionés més àmbits que també estan inclosos a les històries que llegeixen… Així, hem convidat a il·lustradors com Paco Roca o Eva Sánchez, que ens han explicat com s’arriba a dibuixar un personatge, com podem arribar a posar color i imatge a aquelles vides que llegim en format lletra.

D’altra banda, intentant apropar-nos a la vida cultural de la nostra ciutat, des del PIL hem participat en activitats del Centre de Recursos del Segrià, la Biblioteca Pública o el Museu de Lleida. Totes, aquest curs, al voltant de la figura de l’escriptor Roald Dahl. Així, partint de les lectures a l’aula, hem pogut fer lectura de contes en públic per alumnat de primària, hem creat versions noves de les seves històries i fins i tot, gaudit d’una visita al Museu on podíem veure-hi imatges del Dahl, sense ser-ho!!!!

No acabaríem mai de nomenar les activitats del projecte durant el curs i més pensant que passarem l’estiu preparant quatre noves biblioteques per ampliar el projecte a 4t d’ESO… per això creiem que el millor és que prepareu la llibreta i anoteu les recomanacions de l’Andrea, VISITEU EL BLOC I LLEGIU TOT L’ESTIU!!!!