Rapeando a los clásicos

rapeando4

Aquesta sortida al CAIXAFORUM de Lleida va oferir als alumnes de 4t ESO l’oportunitat d’aprofundir en l’art del rap més avantguardista combinat amb l’extravagància des poetes d’antany.

Al principi vam treballar el ritme i la coordinació tots plegats fent una rotllana. Vam fer una breu presentació i ens vam dividir en quatre grups. El monitor va repartir uns fulls amb poemes dels tòpics literaris “carpe diem” i “collige virgo rosas”, i, a partir d’un vers, cadascú va improvisar un rap.

Després d’una estona d’inspiració acompanyada d’una música relaxant, cada grup va emprar la seva  imaginació per composar una peça que, posteriorment, van recitar.

L’activitat va provocar la simpatia dels alumnes, la qual va fer més amena i divertida la sortida.

Lluc Solsona, 4t. ESO B

més fotos…