PORTES OBERTES DE BATXILLERAT

El dijous 27 d’abril a les 20:00h, us presentarem el currículum de les modalitats de batxillerat  que s’imparteixen al nostre institut. Us ensenyarem les nostres instal.lacions i podreu conèixer  el professorat dels diferents departaments.

Hi sou tots convidats!!

Viatge a Andalusia dels alumnes de 1r Batxillerat

Els alumnes de 1r de Batxillerat van participar entre els dies 4-7 d’abril en un viatge a Andalusia, concretament a Granada i Màlaga. Amb la intenció de conèixer els orígens i els llocs on es va crear una de les obres referencials de la literatura espanyola… Llegeix més»

Sabem com comprem?

L’alumnat de primer de batxillerat de ciències socials va assistir el passat 20 d’abril a la ponència CONSUM CONSCIENT… Llegeix més»

XIII Certamen de lectura en veu alta

L’Ariadna Saldaña (2n d’ESO), el Marc Mateo (3r d’ESO), el Sergi Lasserre (4t d’ESO) i el Marc Martínez (4t d’ESO) han representat l’institut Màrius Torres a la fase dels quarts de final del XIII Certamen Nacional Infantil i Juvenil de Lectura en Veu Alta… Llegeix més»

Viatge a Madrid 4t ESO

L’alumnat de 4t d’ESO va fer el seu viatge de final d’etapa a Madrid. La ciutat ens va rebre sota un sol ben lluent del 4 al 8 d’abril… Llegeix més»

Homenatge a Roald Dalh

El dia 13 de setembre de 1916 va néixer aquest escriptor de fama mundial. Nosaltres, a l’Institut Màrius Torres hem volgut sumar-nos a la commemoració del centenari del seu naixement i entre les lectures proposades cada trimestre… Llegeix més»

Treball de síntesi a 1r., 2n. i 3r. ESO

Els dies 5,6 i 7 d’abril, el alumnes de 1r., 2n. i 3r. ESO han realitzat els diferents treballs de síntesi.

• 1r. ESO: Enric Granados i el seu temps.
  • 2n. ESO: El geolocalitzador: Lleida.
  • 3r. ESO: Fromraw material to final product.

A continuació podeu veure diferents fotos de com hem treballat aquests tres dies.

camera_fotos

recull de fotos

Elvira Sastre i Andrea Valbuena

El passat dilluns 27 de març vam rebre la visita de les poetes Elvira Sastre i Andrea Valbuena. Dues poetes referents en l’actualitat poètica del nostre país que van voler compartir amb els nostres alumnes les seves lectures… Llegeix més»