Le blog de français est arrivé!

Soyez les bienvenus au blog de français du lycée! Ici, on parle français et on va vous le montrer!  Il suffit de cliquer  sur l’étiquette menus et hop-là! Vous serez au courant de tout ce qui mijote dans la cuisine du français. Bonne visite!

Fuenteovejuna

El pasado miércoles 22 de noviembre los alumnos de 1º de Bachillerato de Literatura universal y de Literatura castellana de modalidad fueron a Barcelona… Llegeix més»

Xerrada de la Marató TV3

Del 13 al 23 de novembre, els alumnes del nocturn de 1r i 2n de Batxillerat, 3r d’ESO, 4t d’ESO i 1r de Batxillerat, des de les àrees de biología i de ciències del món contemporani, han rebut xerrades per part dels professionals de la salut: Sara Salort i Josep Lluís Peñascal sobre el tema que enguany … Llegeix més»

Deixalleria mòbil

La comissió ambiental del Màrius Torres, amb alumnes de 3r d’ESO i dins el programa de l’Agenda 21: Fem el Màrius més sostenible, ha organitzat dins els actes de la Setmana Europea de la Prevenció de Residus… Llegeix més»

Dia mundial de la filosofia

Durant uns dies veureu que les escales del centre s’han tornat un pelet reivindicatives. Teniu certs aforismes per pensar, per badar -per ignorar?- amb una collita d’humor gràfic més aviat agredolç.
Els grups de filosofía de quart d’E.S.O. van perpetrar-ho, tot celebrant el dia mundial de la… Llegeix més»

El Projecte del riu Segre ens porta a la Mitjana

El passat dijous 23 de novembre l’alumnat de projectes en català de 1r d’ESO vam visitar i passejar pel parc de la Mitjana . L’activitat guiada pel Centre d’Educació ambiental la Mitjana consistia en dues parts. Ens vam dividir en dos grups grans i vam alternar les dues activitats… Llegeix més»

25N Dia Contra la Violència de Gènere

El dissabte celebrarem la lluita contra la violència de gènere i avui hem fet un acte reivindicatiu al centre.

La Carla ha llegit el manifest, que us deixarem llegir tot seguit, i ha fet veure l’esforç que tenim… Llegeix més»