Trobada secundària rock

El passat 12 d’abril els alumnes de música de primer de batxillerat van participar en la 16ª edició de la Trobada de secundària Rock de les terres de Lleida… Llegeix més»

Daniel Herencia, bronze a l’Olimpíada de Física

L’alumne Daniel Herencia Ruiz de 2n de Batxillerat C, ha estat guardonat amb la medalla de bronze, a la Fase Nacional de l’Olimpíada de Física que organitzà la Real Sociedad Española de Física el 15 d’abril a Valladolid.

Felicitats Daniel!!

1r Premi de TdR a la Univ. Pompeu Fabra

Sara Grau Sàez, alumna de 2n de Batxillerat G, va ser la guanyadora del VI Premi Domènec Font per a Treballs de Recerca, organitzat per la Universitat Pompeu Fabra i que va ser fallat el passat divendres 20 d’abril… Llegeix més»

ENGLISH WEEK IN OXFORD

Durant la setmana del 17 al 24 de març, els alumnes de 2n d’ESO van passar una setmana a Oxford (Anglaterra) com a part d’un programa d’immersió cultural que cada any ofereix el nostre centre… Llegeix més»

Ben Clark al Màrius!

El passat dia 18 d’abril va arribar directe de Màlaga el poeta Ben Clark. Força alumnat de 1r de Batxillerat havia llegit el seu nou poemari La policía celeste, llibre amb el què ha guanyat l’últim Premi Loewe… Llegeix més»

Sortida a Collbató. 4t ESO

El passat divendres 14 d’abril, els alumnes de 4rt ESO que estudien l’optativa de BIO_GEO i els de CTMA de 1r de batxillerat varem fer un itinerari geològic passat per aigua a Collbató… Llegeix més»

33a trobada de Teatre de Secundària

Els dies 12 i 13 d’abril es va fer al teatre de l’Escorxador la 33a trobada de Teatre de Secundària, on ens vam reunir grups de teatre de diferents centres educatius de la demarcació de Lleida… Llegeix més»

EsTramGòtic: sortida literària i filosòfica a Barcelona

Un nodrit grup de batxillers i tres professors temeraris vam passar vora vint hores cercant referents literaris i filosòfics el passat dimecres 11 d’abril a la Barcelona vella.
En primer lloc, aperitius contemporanis al MACBA. En segon terme, un migdia literari on calia ubicar Mendoza, Orwell,… Llegeix més»

Jornada de Portes Obertes

“Com cada any, el passat dissabte 14 d’abril vam fer la jornada de portes obertes de batxillerat. Com es pot veure a les imatges, les jornades han estat un èxit. Voldríem agrair la participació de les famílies i del professorat en la jornada… Llegeix més»