ENGLISH WEEK IN OXFORD

Durant la setmana del 17 al 24 de març, els alumnes de 2n d’ESO van passar una setmana a Oxford (Anglaterra) com a part d’un programa d’immersió cultural que cada any ofereix el nostre centre… Llegeix més»

Ben Clark al Màrius!

El passat dia 18 d’abril va arribar directe de Màlaga el poeta Ben Clark. Força alumnat de 1r de Batxillerat havia llegit el seu nou poemari La policía celeste, llibre amb el què ha guanyat l’últim Premi Loewe… Llegeix més»

Sortida a Collbató. 4t ESO

El passat divendres 14 d’abril, els alumnes de 4rt ESO que estudien l’optativa de BIO_GEO i els de CTMA de 1r de batxillerat varem fer un itinerari geològic passat per aigua a Collbató… Llegeix més»

33a trobada de Teatre de Secundària

Els dies 12 i 13 d’abril es va fer al teatre de l’Escorxador la 33a trobada de Teatre de Secundària, on ens vam reunir grups de teatre de diferents centres educatius de la demarcació de Lleida… Llegeix més»

EsTramGòtic: sortida literària i filosòfica a Barcelona

Un nodrit grup de batxillers i tres professors temeraris vam passar vora vint hores cercant referents literaris i filosòfics el passat dimecres 11 d’abril a la Barcelona vella.
En primer lloc, aperitius contemporanis al MACBA. En segon terme, un migdia literari on calia ubicar Mendoza, Orwell,… Llegeix més»

Jornada de Portes Obertes

“Com cada any, el passat dissabte 14 d’abril vam fer la jornada de portes obertes de batxillerat. Com es pot veure a les imatges, les jornades han estat un èxit. Voldríem agrair la participació de les famílies i del professorat en la jornada… Llegeix més»

Treball de 3r d’ESO: Tots a menjar fruita!

Just abans de Setmana Santa l’alumnat de tercer va viure el seu treball de síntesi. Tres dies intensos en què van estudiar a fons la fruita que els hi va tocar a cada grup. Des de l’evolució dels seus preus de venda en els anys, als escrits que els hi havia dedicat la literatura, l’acidesa… Llegeix més»