El club de lectura ja torna a ser aquí!

Hem crescut i ja som una vintena al Club de Lectura Màrius per a aquest nou curs. Lectors amb neguit de descobrir nous escriptors/es i fer que les seves lectures ens aportin la serenor en aquests moments que vivim… Llegeix més»

Avís

Davant la convocatòria de vaga de demà dimecres, 8 de
novembre, us informem que els treballadors del nostre
centre poden exercir el dret de secundar-la.

L’institut romandrà obert i es garantiran els serveis
mínims, segons BOE de dissabte, 28 d’octubre de 2017.

La Direcció.

Sortida al Caixafòrum

El dia 26 d’octubre els alumnes de 2n d’ESO vam anar a veure un teatre musical senegalès anomenat Teranga. El llegat dels griots del Senegal al CaixaFòrum de Lleida… Llegeix més»

Sortida a Pont de Montanyana

El passat dia 25 d’octubre, els alumnes de 1r d’ESO acompanyats pel professor i professores de biologia, vam poder fer la sortida de camp tan esperada a Pont de Montanyana a veure els voltants del riu… Llegeix més»

L’ESCAC ( Escola Superior de Cine i Audiovisuals de Catalunya) i el Màrius Torres

Professorat de l’Institut Màrius Torres s’ha format en el programa CINE BASE  de l’ESCAC. Aquest programa té l’objectiu d’implantar la Narrativa Audiovisual a l’estudiantat de secundària. Comunicar en qualsevol àmbit, ja no és llegir i escriure. Al segle XXI, la narració, és audiovisual i cal portar-la a les aules. Més avançat el curs  l’alumnat rebrà formació per part de l’ESCAC en narrativa audiovisual.

Concert de Meritxell Gené

En el marc de les activitats organitzades en motiu del 75è aniversari de l’absència / presencia de Màrius Torres, ahir vam rebre en doble sessió a la cantautora lleidatana Meritxell Gené… Llegeix més»

Ha començat el PIL

Un curs més, el Projecte d’Impuls a la Lectura (PIL) ha començat a rodar, amb la incorporació del nivell de 3r ESO a aquesta activitat. Així doncs, ara mateix són els alumnes de 1r, 2n i 3r d’ESO els que gaudeixen de 30 minuts diaris de lectura.… Llegeix més»