YOUTH LEADERSHIP PROGRAM

L’alumne Eduard López Garcia, de 1r Batx D, ha estat seleccionat conjuntament amb 3 alumnes més de Catalunya, 1 del País Valencià, 1 de Múrcia i 1 d’Andalusia per participar al Youth Leadership Program.
Aquest és un dels programes d’intercanvi del Departament d’Estat que té com a objectiu principal… Llegeix més»

X Olimpíada d’economia

Els alumnes Joan Dedieu i Teresa Cianca, de segon de batxillerat de ciències socials, que es van classificar en la fase provincial de les olimpíades d’economia… Llegeix més»

3r any PIL a la butxaca!

Acabem el tercer curs en què hem gaudit de la lectura diària a les aules de 1r a 3r d’ESO. Des del Projecte d’Impuls a la Lectura hem intentat anar més allà … Llegeix més»

Gala de 4t d’ESO 2018

L’alumnat de 4t d’ESO va celebrar el divendres dia 22 la seva festa de comiat d’etapa. Va ser un acte emotiu on cada grup va poder llegir el discurs que havia preparat… Llegeix més»

Aprendre idiomes i molt més

L’Institut Màrius Torres ofereix als alumnes la possibilitat d’estudiar una segonallengua estrangera. Els estudiants poden triar entre l’alemany, el francès i l’italià… Llegeix més»

Lliurament notes juny 2018

Extraordinària de 2n de BTX, divendres 22 de juny a les 12:30 h.

Les notes d’ESO i 1r de BTX és lliuraran el dia 27 de juny a les 11:00 a l’aula de grup. Revisió, i informació per part del professorat a les 11:30 h.

Activitats extraescolars del camp escolar

Cada alumne ha de formalitzar la inscripció des de la web del seu centre.
1. Escollir les activitats de l’oferta indicada en el tríptic informatiu.
2. Entrar en el formulari on-line d’inscripció i emplenar-lo… Llegeix més»

ITALIANO ALL’APERTO

Els darrers dies de classe, els alumnes d’italià de 1r de batxillerat, han fet una activitat diferent: Classes d’Educació Física en italià.… Llegeix més»

Revista Màrius 2018