Calendari reunions pares/mares i tutor/a

-26 de setembre: Reunió de pares/mares i tutor/a de 3r ESO a les 19:00h

-26 de setembre: Reunió de pares/mares i tutor/a de 4t d’ESO a les 20:00h

-27 de setembre: Reunió de pares/mares i tutor/a de 1r de BTX a les 19:00

-27 de setembre: Reunió de pares/mares i tutor/a de 2n de BTX a les 20:00h

-2 d’octubre: Reunió de pares/mares i tutor/a de 1r d’ESO a les 19:00h

-2 d’octubre: Reunió de pares/mares i tutor/a de 2n d’ESO a les 20:00h

Lloc: Sala d’Actes de l’Institut

Sortida a Zumaia

Us comuniquem que:

Hem programat un itinerari ambiental a Zumaia els dies 20, 21 i 22 de setembre amb els alumnes de Biologia de 2n. de Batxillerat i els de Ciències de la Terra i Medi Ambient de 1r. de Batxillerat

L´objectiu és conèixer el procés de formació de la zona i observar in situ les espècies de la Rasa Mareal… Llegeix més»

Inici de curs 2017-2018

Benvolgudes famílies, us comuniquem  que el dia 14 de setembre iniciem  el nou curs 2017-2018 segons l’horari adjunt. L’alumnat  queda convocat a la Sala d’Actes del 1r pis, on serà rebut per direcció i el seu tutor/a.

• Inici de curs

Acollida alumnat de 2n BTX a les 09:00h
Acollida alumnat de 1r BTX a les 10:00h
Acollida alumnat de 1r ESO a les 11:00h
Acollida alumnat de 2n ESO a les 12:00h
Acollida alumnat de 3r ESO a les 12:30h
Acollida alumnat de 4t ESO a les 13:00h
Acollida alumnat de nocturn a les 18:00h

Acte de Lliurament Distincions PAU 2017

Aquest dijous, 20 de juliol, a l’auditori de Barcelona va tenir lloc l’acte de lliurament dels diplomes als estudiants de Catalunya que s’han examinat de les Proves d’Accés a la Universitat l’any 2017… Llegeix més»

Gala 4t ESO

gala 4t01

El passat divendres 23 de juny, i per preparar una revetlla de la millor manera, va tenir lloc a la sala d’actes de l’institut la gala de graduació dels nostres alumnes de 4t. Mudats per a l’ocasió van omplir la sala amb tota la il·lusió acumulada després de quatre d’anys viscuts al centre. Van llegir els seus discursos de comiat, van rebre la revista Màrius i es van fer les mítiques fotos de grup com a record. Van acompanyar l’acte una sèrie d’actuacions musicals també dels nostres alumnes. Enhorabona, graduats!!!

camera_fotos

TALLERS FI DE CURS A 1r. I 2n. ESO

Els dies 19 I 20 de juny, tot l’alumnat del primer cicle de la ESO del nostre institut, ha realitzat diferents tallers i activitats per acabar el curs d’una manera diferent abans de marxar de colònies… Llegeix més»

Seguim de concurs!

El dimarts, i dins dels projectes breus de primer cicle, els alumnes de 1r d’ESO han tingut dues hores de concurs matemàtic… Llegeix més»

Concurs Matemàtic

En les jornades de projectes breus d’aquesta setmana al primer cicle de l’ESO hem iniciat amb els de 2n amb una estona emocionant de jocs matemàtics… Llegeix més»

Primer curs del Club de Lectura!

Des de l’octubre hem viscut moltes pàgines des del club de lectura del Màrius. Hem descobert nous escriptors, ens hem endinsat a la poesia, hem donat sorpreses a la comunitat educativa… Llegeix més»