Calendari reunions pares/mares i tutor/a

-26 de setembre: Reunió de pares/mares i tutor/a de 3r ESO a les 19:00h

-26 de setembre: Reunió de pares/mares i tutor/a de 4t d’ESO a les 20:00h

-27 de setembre: Reunió de pares/mares i tutor/a de 1r de BTX a les 19:00

-27 de setembre: Reunió de pares/mares i tutor/a de 2n de BTX a les 20:00h

-2 d’octubre: Reunió de pares/mares i tutor/a de 1r d’ESO a les 19:00h

-2 d’octubre: Reunió de pares/mares i tutor/a de 2n d’ESO a les 20:00h

Lloc: Sala d’Actes de l’Institut

Jornada de Portes Obertes del Centre d’Art La Panera

Un any més, el nostre Centre participa a la Jornada de Portes Obertes del Centre d’Art La Panera.

Aquest any el projecte mostra una selecció de treballs realitzats envers l’exposició:

· Francesc Torres, «Què en sap, la història, de mossegar-se les ungles» + Santiago Ydáñez «Troquel»
Llegeix més»

LlIURAMENT NOTES SETEMBRE 2017

El lliurament de notes de l’avaluació extraordinària d’ESO i BTX serà dimecres dia 6 a les 12:30h a l’aula del curs 2016-17.

El professorat romandrà al centre fins a les 14:00h.

Sortida a Zumaia

Us comuniquem que:

Hem programat un itinerari ambiental a Zumaia els dies 20, 21 i 22 de setembre amb els alumnes de Biologia de 2n. de Batxillerat i els de Ciències de la Terra i Medi Ambient de 1r. de Batxillerat

L´objectiu és conèixer el procés de formació de la zona i observar in situ les espècies de la Rasa Mareal… Llegeix més»

Inici de curs 2017-2018

Benvolgudes famílies, us comuniquem  que el dia 14 de setembre iniciem  el nou curs 2017-2018 segons l’horari adjunt. L’alumnat  queda convocat a la Sala d’Actes del 1r pis, on serà rebut per direcció i el seu tutor/a.

• Inici de curs

Acollida alumnat de 2n BTX a les 09:00h
Acollida alumnat de 1r BTX a les 10:00h
Acollida alumnat de 1r ESO a les 11:00h
Acollida alumnat de 2n ESO a les 12:00h
Acollida alumnat de 3r ESO a les 12:30h
Acollida alumnat de 4t ESO a les 13:00h
Acollida alumnat de nocturn a les 18:00h

Acte de Lliurament Distincions PAU 2017

Aquest dijous, 20 de juliol, a l’auditori de Barcelona va tenir lloc l’acte de lliurament dels diplomes als estudiants de Catalunya que s’han examinat de les Proves d’Accés a la Universitat l’any 2017… Llegeix més»

Gala 4t ESO

gala 4t01

El passat divendres 23 de juny, i per preparar una revetlla de la millor manera, va tenir lloc a la sala d’actes de l’institut la gala de graduació dels nostres alumnes de 4t. Mudats per a l’ocasió van omplir la sala amb tota la il·lusió acumulada després de quatre d’anys viscuts al centre. Van llegir els seus discursos de comiat, van rebre la revista Màrius i es van fer les mítiques fotos de grup com a record. Van acompanyar l’acte una sèrie d’actuacions musicals també dels nostres alumnes. Enhorabona, graduats!!!

camera_fotos

TALLERS FI DE CURS A 1r. I 2n. ESO

Els dies 19 I 20 de juny, tot l’alumnat del primer cicle de la ESO del nostre institut, ha realitzat diferents tallers i activitats per acabar el curs d’una manera diferent abans de marxar de colònies… Llegeix més»

Seguim de concurs!