Visita a la fàbrica “Lafargeholcim, S.A.”

El passat divendres 3 de novembre, els alumnes d’Economia i empresa de Primer de Batxillerat vam visitar la fàbrica de ciment “LafargueHolcim, S.A.” situada a la localitat de Montcada i Reixac i ens va fer una càlida rebuda  la Concepció Jiménez, relacions públiques de l’empresa.

En primer lloc vam assistir a una xerrada sobre l’origen de la fàbrica, els diferents productes que elaboren, l’utilització de les matèries primeres i fonts d’energia que utilitzen al procés productiu, així com la RSS de l’empresa amb l’entorn.  A continuació, a cadascún dels alumnes els hi van donar un EPI per iniciar un recorregut per les instal.lacions, per tal de comprovar “in situ” com és el procés productiu per tal d’elaborar ciment i els seus derivats. També van aprofundir sobre la forma jurídica d’empresa, el seu nombre de treballadors, o en quines condicions treballen a l’empresa.

Va ser una visita molt enriquidora ja que els alumnes van poder conèixer de ben a prop com s’elabora un material tan familiar per a nosaltres, el ciment.