Sortida Cosmocaixa 3r ESO

El passat dia 18 d´octubre els alumnes de 3r d´ESO del grups B i C van visitar el Cosmocaixa en una sortida curricular programada.

L´estada es va dividir en dues parts: en la primera, els alumnes van realitzar un taller de reaccions químiques i en la segona van visitar les instal·lacions de museu.

L´objectiu era que els alumnes a través d´experiments impactants entenguessin què és una reacció química i que els servís com a introducció de la matèria del segon trimestre.

Les experiències es van realitzar de forma molt dinàmica i amb la col·laboració dels alumnes.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *