Erasmus + LTSDU

La setmana del 8 al 14 d’octubre va tenir lloc la tercera trobada internacional del projecte Erasmus + Stress- Free Learning (SMILE).

Un grup de 20 alumnes i uns 12 professors de cinc països diferents s’han reunit a Mascalucia, a Sicília, per a posar en comú el treball fet sobre l’estudi de la motivació a les classes de ciències i matemàtiques.

La propera trobada serà a Finlàndia el mes de febrer, i quatre alumnes de l’INS Marina podran gaudir d’aquesta experiència, vivint amb famílies del país i parlant anglès durant set dies amb joves d’altres parts d’Europa, com Lituània, Sicília i Xipre.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *