PREMI EXTRAORDINARI BATXILLERAT 2017

L’alumna Nàdia Egea, del 2n de batxillerat, promoció 2015-2017, ha guanyat un dels premis extraordinaris de batxillerat com a reconeixement al seu excel·lent expedient acadèmic.
Per al nostre centre és un privilegi tenir alumnes que opten a aquest guardó. Felicitats Nàdia!

Visita a Orange Alumnes de 2n curs d’Instal·lacions de Telecomunicacions (CFGM)

El passat dia 15 de maig, el alumnes de segon curs del cicle formatiu d’Instal·lacions de Telecomunicacions acompanyats per una professora varen realitzar una visita al node de telecomunicacions que l’empresa Orange té a L’Hospitalet de Llobregat.
Els alumnes varen poder veure les instal·lacions i els… Llegeix més»

Reunió Erasmus Plus “Let The Science Discover Us”

La propera mobilitat ( 8 al 13 Maig 2017) serà a Otrokovice en República Txeca (veure)on 30 alumnes de cinc països diferents (Itàlia, República Txeca, Hongria i Turquia; 6 alumnes per país) es trobaran per fer tallers, experiments i altres activitats relaciones amb el projecte, així com altres activitats culturals.

Ja tenim al nostre equip d’alumnat preparat! Aqui teniu les seves presentacions… Llegeix més»

ERASMUS PLUS SMILE

-Setmana de l’1 al 6 de maig de 2017-
Visita  de 14 alumnes i 10 professors del projecte d’Erasmus Plus SMILE.
La comunitat educativa del Marina els dona la benvinguda!!

XERRADA SOBRE ECONOMIA – CICLES FORMATIUS

El dia 26 d’abril, els alumnes de 1er i 2on d’Administració i Finances vam tenir l’oportunitat de gaudir d’una sessió del Programa Escola i Empresa organitzat pel FEMCAT realitzada pel Sr. Carles Grau, ex-director general de Microsoft a Catalunya i amb una àmplia experiència en el… Llegeix més»

Sortida Cicles Formatius Visita Banc d’Espanya i la Borsa de Barcelona amb alumnes de 1r d’Administració i Finances

El dimarts 28 de març els alumnes de 1r d’Administració i Finances vàrem visitar dos institucions cabdals en el nostre sistema financer: la seu del Banc d’Espanya a Barcelona i la Borsa de Barcelona.
Ens va rebre personal especialitzat que ens va explicar qui són, quines… Llegeix més»