Reunió transnacional projecte Erasmus+ GoFor

La primera reunió transnacional del nostre projecte Erasmus+ GoFor va tenir lloc al Ins Marina del 28 de Novembre al 1 de Desembre.

Durant aquestos dies, professors d’altres escoles participants ( Estònia, Turquia, Alemanya i França) han conegut de primera mà el nostre sistema educatiu i la nostra cultura llagostense i catalana. S’han arribat a acords en les diferents reunions, hem gaudit amb la visita del nostre alcalde Oscar Sierra, així com altres activitats culturals a Barcelona.

Continuarem treballant conjuntament per implementar el projecte en les nostres escoles i preparar les següents mobilitats

XERRADA SOBRE ECONOMIA – CICLES FORMATIUS

El 13 de Novembre, els alumnes de Gestió Administrativa i els d’Administració i Finances van tenir l’oportunitat de gaudir d’una sessió del Programa Escola i Empresa realitzada pel Sr. Santiago Martínez, qui compta amb una amplia experiència en el món de la informàtica dins de… Llegeix més»

Erasmus + LTSDU

La setmana del 8 al 14 d’octubre va tenir lloc la tercera trobada internacional del projecte Erasmus + Stress- Free Learning (SMILE).
Un grup de 20 alumnes i uns 12 professors de cinc països diferents s’han reunit a Mascalucia, a Sicília, per a posar en comú… Llegeix més»

PREMI EXTRAORDINARI BATXILLERAT 2017

L’alumna Nàdia Egea, del 2n de batxillerat, promoció 2015-2017, ha guanyat un dels premis extraordinaris de batxillerat com a reconeixement al seu excel·lent expedient acadèmic.
Per al nostre centre és un privilegi tenir alumnes que opten a aquest guardó. Felicitats Nàdia!