Beques i ajuts

BEQUES PER A ENSENYAMENTS POSTOBLIGATORIS

Aquestes beques convocades pel Ministeri d’Educació les pot sol·licitar l’alumnat que el proper curs 2024-25 estarà matriculat en algun dels següents estudis postobligatoris:

1.- No universataris:

• 1r i 2n de Batxillerat.
  • CFGM i CFGS.
  • Ensenyaments artístics professionals, esportius, militars i religiosos.
  • Ensenyaments d’idiomes realitzats en EOIs.
  • Cursos d’accés i cursos de preparació per a les proves d’accés a la formació. professional.

2.- Universitaris.

El període per sol·licitar aquests ajuts és del 19 de març al 10 de maig de 2024. Hi podreu accedir a través d’aquest AQUEST ENLLAÇ.

Aquí també trobareu molta informació de les beques i si necessiteu ajuda podreu trobar les vies per solucionar els vostres dubtes:

AJUTS PER A L’ALUMNAT AMB NECESSITAT ESPECÍFICA DE SUPORT EDUCATIU

Aquests ajuts estan destinats a l’alumnat escolaritzat en centres educatius que acreditin la necessitat específica de rebre suport educatiu i reuneixin els requisits establerts.

Actualment aquestes beques ja tenen el període de sol·licitud tancat. Podeu consultar la resolució de les beques del curs 2023-24 al taulell d’anuncis de secretaria.

En AQUEST ENLLAÇ disposeu de més informació sobre aquestes beques que convoca el Ministeri d’Educació.