Taller de Personal branding (Marca personal)

El divendres 2 de febrer els alumnes de2n del Batxillerat Social i els alumnes que van realitzar l’Estada a l’Empresa, van participar d’un taller de Personal Branding (Marca Personal), organitzat en col·laboració amb GlobaLleida. El taller el va impartir Ricard Pons, expert que es dedica a l’assessorament d’empreses.

En aquest taller els alumnes van aprendre què significa “marca personal” i els va fer reflexionar sobre si ells en tenen,  com és aquesta marca i com la comuniquen. Els va fer adonar també de com important és per al seu futur laboral, a partir de l’anàlisi dels actuals mercats laborals.

personal-branding2