Si vols,… pots

Aquest és el títol de la xerrada d’orientació que Francesc Jové i Federico Manica, de la Facultat d’Educació, Treball social i Psicologia , estan fent a la biblioteca per als alumnes de Batxillerat. Esperem que els serveixi a tots i es treguin de sobre les angoixes normals quan no saps que faràs de la teva vida en el futur pròxim.

A continuació, i seguint amb el propòsit d’ajudar els alumnes a decidir-se pel què faran en un futur pròxim, exalumnes de l’institut han provat d’orientar una mica amb el testimoni de les seves experiències.

Àngel Falcó, Sandra Bardají, Noemí Catalina, Rosa Jové, Soraya El Hajmaouni, Mireia Romero, Sílvia Herreros, Alex Narcís Onofrei i Diana Rancu explicant les seves experiències en facultats i col.legis.