Setmana de la Ciència 2017

Aquesta setmana ens hem pujat al tren de l’Any Internacional del Turisme Sostenible pel Desenvolupament, proclamat per la UNESCO, durant la setmana de la ciència que estem celebrant.

Hem anat a l’escola Parc de l’aigua  i, amb 15 alumnes de 3r D d’ESO, hem jugat amb la ciència amb sis experiències  sobre canvi climàtic (efecte hivernacle, salinitat dels mars,…) per a adonar-nos de l’efecte que té el turisme global sobre el nostre planeta. La valoració ha estat molt positiva!!

ALUMNES DEL MARIA RÚBIES FENT DE PROFESSORS/ES DE CIÈNCIES AMB ELS PETITS DEL PARC DE L’AIGUA.