INICIEM EL PROJECTE “COM-TU”

El divendres 7 d’octubre vam fer la primera sessió del Projecte Com-Tu. L’objectiu d’aquest projecte és que els alumnes de 3r d’ESO facin de “tutors informals” dels de 1r d’ESO. La finalitat és doble: d’una banda, pretén ajudar a incorporar-se al més ràpid possible a les dinàmiques de l’institut als alumnes de 1r d’ESO; i per una altra banda, hi ha un treball de millora de la responsabilitat per als alumnes de 3r d’ESO.
La primera sessió va constar en una activitat de coneixença mútua entre el tutor (alumne de 3r d’ESO) i el company (alumnes de 1r d’ESO) per afavorir la comunicació entre ells. Properament desenvoluparem la segona activitat on els tutors faran cinc cèntims dels elements més importants de funcionament del centre.