Graduació de Batxillerat

Divendres dia 19 de maig, els alumnes de 2n de Batxillerat van celebrar l’acte acadèmic de la seva graduació al pavelló poliesportiu de l’insitut. Hi va haver la tradicional desfilada, el lliurament d’orles i els parlaments, tant per part del director del centre Claudi Vidal, com de les tutores del itineraris científic i humanístic, Olga Fuertes i Pilar Rius. També la presidenta de l’Ampa Mª José Pedrón va dirigir unes paraules als nous graduats. Després van ser els mateixos alumnes els que van tenir paraules d’agraïment per professors i tutores i van amenitzar la celebració amb el relat de les experiències viscudes al llarg de l’etapa amb els diferents companys i docents.