Finalistes en XIè Premi Espiral Edublogs

L’alumnat de 4t d’ESO B està d’enhorabona! Han estat finalistes de l’XIè Premi Espiral Edublogs. Aquesta convocatòria anual pretén valorar la importància i repercussió de les bones pràctiques educatives, recolzades en eines digitals com són els blocs, per al desenvolupament de continguts curriculars i motivació dels alumnes.

Des de principi de curs, han preparat la competència cientificotecnològica escrivint sobre allò que aprenien en les classes de Ciències Aplicades. No obstant, aquest coneixement no ha quedat tancat a l’aula sinó que li van donar ales a través del bloc de l’assignatura. En “Un món de CIÈNCIES ple de LLETRES” compartien les seves experiències en jornades de ciència, reflexions sobre lectures treballades, vivències de la vida quotidiana que després es convertien en casos pràctics a resoldre o les pròpies  conclusions de treballs cooperatius.

D’alguna manera, aquesta eina ha potenciat l’estima i l’interès pel món en el que viuen. Així mateix, ha contribuït en la comprensió dels continguts i el desenvolupament de capacitats d’indagació per poder prendre decisions basades en informació veraç.

I quina millor manera de mostrar-ho que amb les seves pròpies paraules:

La Ciència al Carrer va estar una experiència agradable, amb la qual a més de mostrar el que nosaltres sabíem, vam aprendre dels altres, i és un acte molt interessant que no hauríem de perdre, perquè fomentem la importància i aplicacions de la ciència en la vida quotidiana. Perquè com molt bé indica el nostre bloc: vivim en un món de ciències ple de lletres.

Ciència al Carrer 2017, Laia Lacasa