Crèdit de Síntesi de 3r al teatre

La passada setmana els alumnes de 3r d’ ESO van realitzar el Crèdit de síntesi a les instal·lacions de l’Aula Municipal de Teatre de Lleida durant 5 dies. Aquest  va girar  entorn el món del teatre i es va treballar l’obra de “Myth’o’logy”.  La idea de l’espectacle va consistir en explicar alguns dels mites més coneguts de la mitologia clàssica, veure’n els seus orígens i per què no, donar-li una volta a tot plegat per fer un espectacle fresc i entretingut per al públic assistent. Un any més va ser una experiència gratificant per al nostre alumnat i una activitat engrescadora en aquests últims dies de curs.