Cicles de Grau Superior

Presentació Portes Obertes 2020

Al INS Maremar s’imparteixen els següents cicles de grau superior:

Si tens algun dubte ens el pots fer arribar des d’aquest formulari

Alta a l’idCAT Mòbil: En menys d’un minut podeu obtenir el vostre certificat digital idCAT Mòbil.

• Preinscripció: del 10 al 17 de juny

COM ES FA LA PREINSCRIPCIÓ?
  1. Entreu a la web del Departament d’EducacióTeniu dues modalitats: Sol.licitud elecrònica (us identifiqueu digitalment) i sol.licitud amb suport informàtic (sense identificació digital)
  2. Empleneu tot el formulari, executeu l’opció “enviament” des de l’última pantalla i obtindreu el resguard de la sol·licitud.
  3. Si us heu identificat digitalment (sol.licitud electrònica) no cal que feu res més.
  4. Si heu fet la sol.licitud amb suport informàtic, envieu el RESGUARD de la sol.licitud, juntament amb la documentació acreditativa escanejada o fotografiada  per correu electrònic, a l’adreça electrònica del centre demanat en primera opció. Si demaneu l’Institut Maremar, envieu a preinscripciomaremar@iesmaremar.net. A l’assumpte poseu “Preins – Nom de l’alumne”.
  5. Nosaltres us respondrem el correu justificant la recepció de la sol·licitud
Calendari – enllaç
Oferta de places – enllaç
Llistat d’assignacions d’alumnat preinscrit a l’Institut Maremar – enllaç
Llistat d’alumnat assignat a l’Institut Maremar – enllaç
Homologació d’estudis estrangers

Instruccions de com actuar davant les persones que per motius de la declaració de l’estat d’alarma i la suspensió dels terminis administratius no van poder presentar les sol·licituds d’homologació d’estudis estrangers.

• Aquesta declaració responsable tindrà els mateixos efectes que la presentació del volant per a la inscripció condicional que s’obté quan s’ha iniciat el tràmit i s’ha presentat la documentació acadèmica acreditativa. Per tant, a efectes del procés de preinscripció, es considera que la qualificació mitjana dels estudis a homologar és un 5.

• Preinscripció fora de termini: (llista d’espera)

Empleneu la sol.licitud i envieu-la a preinscripciomaremar@iesmaremar.net

En cas d’haver alguna vacant us trucarem (poseu més d’un telèfon). Això serà a partir del 10 de setembre (finalitzada la matrícula)

• Matrícula: de l’1 al 7 de setembre – Pagament