Documentació Batxillerat

Documentació necessària per a la preinscripció:

– Imprès de sol·licitud, que podeu recollir a l’Institut o baixar-lo de la nostra web. Es presentarà a l’institut demanat en primer lloc, fent-hi constar els diferents centres als quals es vol demanar plaça.

– Original i fotocòpia del Llibre de família (només la plana d’inscripció de l’alumne).

– Original i fotocòpia del DNI del pare, de la mare i de l’alumne.

– Original i fotocòpia de la Tarja Sanitària de l’alumne/a.

Nota d’expedient: L’alumnat de 4t ESO presentarà la qualificació mitjana de 1r a 3r ESO que li facilitaràn al seu centre.

Documentació per al barem:

– Domicili familiar:  En el cas que l’adreça que figuri en el DNI no coincideixi amb la del full de sol·licitud (i no sigui del Masnou), certificat de convivència de l’alumne/a i de qui en tingui la pàtria potestat o tutela.

– Família Nombrosa: Fotocòpia del Carnet de Família Nombrosa vigent.

– Família Monoparental: Fotocòpia del Carnet de Família Monoparental vigent.

– Beneficiaris de Renda Mínima d’Inserció: Document acreditatiu.

– Discapacitat de l’alumne/a o familiar: Resolució de discapacitat del Departament  de Benestar i Família.

– Malaltia crònica: Certificat mèdic oficial que acrediti que l’alumne/a pateix una malaltia crònica que afecti el sistema digestiu, endocrí o metabòlic i que exigeixi una dieta complexa.