Taller de teatre de l’Eix Jove

Els alumnes de Primer 5 i Primer 6 de batxillerat escènic han fet un taller d’interpretació amb l’actor Màrius Hernàndez. Des de fa cursos el centre rep el suport de l’Eix Jove del districte de l’Eixample. Amb la seva col·laboració es programen tallers, cursos i diferents activitats per fomentar la creació artística. El centre ha participat a la Mostra d’Art Jove de l’Eixample, amb exposicions i espectacles de dansa, música i teatre.

Aquest curs la col·laboració parteix del Pla de suport a les arts escèniques que l’Eix Jove ens ofereix per a l’alumnat d’Arts escèniques, música i dansa de Batxillerat. La idea és treballar en profunditat, en petites càpsules formatives, algunes aspectes que ja es treballen a l’aula, amb professionals especialitzats en música i interpretació. Per preparar les actuacions que, a final de curs, duran a terme els alumnes a la Mostra d’Art Jove de l’Eixample i al centre.