Available courses

Curs per a ús del professorat del Departament de Ciències Socials

Activitats i recursos de Tecnologia.

Professora: Montse Sigalés

Activitats pels alumnes de 1r d'ESO de la matèria de Tecnologies.

Professora: Judith Fuguet Folch

Curs de Ciències Socials de 1r d'ESO

Recursos i Activitats alumnes 2n ESO

MOVIMENTS EN EL PLA 3r ESO 2016-2017

L’Ajuntament de Barcelona en col·laboració amb l’Acadèmia de Ciències de Nova York i el Consorci d’Educació de Barcelona impulsen el Programa STEM BARCELONA, una iniciativa educativa extralectiva, d’àmbit no formal.

Els seus objectius són:
  • Promoure els coneixements, les competències i les vocacions científiques entre els escolars.
  • Afavorir la igualtat d’oportunitats i contribuir a la reducció de l’abandonament escolar, posant l’accent en l’alumnat de condicions socioeconòmiques més desafavorides i a l’alumnat femení.
  • Millorar les competències socials, comunicatives i pedagògiques dels investigadors joves (estudiants de doctorat universitari), i despertar en ells l’interès per a l’educació.
Mòdul Sostenibilitat.

El futur de l'illa permet als alumnes entendre què és el desenvolupament sostenible i a ser crítics, des del punt de vista ambiental, amb les accions de la vida quotidiana. Es demana als alumnes que imaginin que resideixen en un escenari concret -una illa-, la qual a causa del creixement demogràfic i la necessitat de nous llocs de treball, es vol desenvolupar industrialment. Es construeix el concepte de sostenibilitat en el marc de les societats industrials a partir de l'estudi de dos processos de producció, de la realització d'un projecte de desenvolupament industrial i de l'anàlisi de les conseqüències de diferents decisions en el futur de l’illa.

Proposta didàctica de l'assignatura optativa específica d'Informàtica de 4t d'ESO.

Els materials d’aquestes propostes didàctiques han estat elaborats pel Departament d’Ensenyament en el marc del programa mSchools, iniciativa impulsada per Mobile World Capital Barcelona amb la col·laboració de la Generalitat de Catalunya, Ajuntament de Barcelona i GSMA.

Aquest curs ocupa més de 20Mb. Pot ser que el Moodle dels vostres centres tingui limitat el tamany dels cursos a restaurar. Si és així, podeu superar aquesta limitació fent la restauració del curs des del Drive de Google. Cal, doncs, que l'administrador del Moodle del centre configuri el Drive com a repositori d'arxius del Moodle. Per fer-ho pot seguir els passos indicats en aquesta PMF del Moodle d'Àgora.

Com a alternativa, també podeu accedir al Moodle com a gestor de centre i anar a la secció "Enviament de fitxers grans al Moodle". En aquesta PMF està explicat com fer-ho.

Autor/a: Roser Cussó; Rosanna Fernández; Artur Coll; Jordi Regalés; Rafa Barrachina
Llicència: Creative Commons: Reconeixement – NoComercial – CompartirIgual (by-nc-sa)

Recull de materials diversos

Recull de materials per a l'estudi de la Història del Món Contemporani

LITERATURA UNIVERSAL P1

1r de Batxillerat P-5 2016-2017. Eduard Margelí.

1r de Batxillerat P-4 2016-2017. Rosa Ardiaca Capell.

It is meant to be an interactive tool with several activities lead to P3 students.

Es treballaran els diferents estils artístics, fonamentalment de l'àrea occidental, al llarg de la història

Curs de suport per a l'assignatura de Literatura Catalana de 1r de Batxillerat.

Recursos y lecturas de 1º de ESO.

Antología de lecturas obligatorias.

Recursos para las clases de lengua castellana.

Temas, lecturas y recursos de Bachillerato.

Lengua Castellana 2º Bachillerato S4

Lengua Castellana 2º Bachillerato S3

Lengua Castellana 2º Bachillerato S2

Lengua Castellana 2º Bachillerato S1

Material i informació de la matèria de filosofia de 2n de Batxillerat S5

Informació complementària, esquemes, powers, exercicis

Recull de materials relacionats amb el treball de recerca

Materials complementaris de la matèria de Cultura Audiovisual

Curs de suport per a la matèria de Llengua Catalana de 2n de Batxillerat.

Matemàtiques grup S-2 curs 2016-2017

A course for Loles's students.

A course for Pilar's students.