Available courses

Activitats i recursos de Tecnologia.

Professora: Montse Sigalés

Activitats pels alumnes de 1r d'ESO de la matèria de Tecnologies.

Professora: Judith Fuguet Folch

Recursos i Activitats alumnes 2n ESO

Proposta didàctica de l'assignatura optativa específica d'Informàtica de 4t d'ESO.

Els materials d’aquestes propostes didàctiques han estat elaborats pel Departament d’Ensenyament en el marc del programa mSchools, iniciativa impulsada per Mobile World Capital Barcelona amb la col·laboració de la Generalitat de Catalunya, Ajuntament de Barcelona i GSMA.

Aquest curs ocupa més de 20Mb. Pot ser que el Moodle dels vostres centres tingui limitat el tamany dels cursos a restaurar. Si és així, podeu superar aquesta limitació fent la restauració del curs des del Drive de Google. Cal, doncs, que l'administrador del Moodle del centre configuri el Drive com a repositori d'arxius del Moodle. Per fer-ho pot seguir els passos indicats en aquesta PMF del Moodle d'Àgora.

Com a alternativa, també podeu accedir al Moodle com a gestor de centre i anar a la secció "Enviament de fitxers grans al Moodle". En aquesta PMF està explicat com fer-ho.

Autor/a: Roser Cussó; Rosanna Fernández; Artur Coll; Jordi Regalés; Rafa Barrachina
Llicència: Creative Commons: Reconeixement – NoComercial – CompartirIgual (by-nc-sa)

Recull de materials per a l'estudi de la Història del Món Contemporani

LITERATURA UNIVERSAL P1

1r de Batxillerat P-4 2016-2017. Rosa Ardiaca Capell.

Es treballaran els diferents estils artístics, fonamentalment de l'àrea occidental, al llarg de la història

Curs de suport per a l'assignatura de Literatura Catalana de 1r de Batxillerat.

Recursos y lecturas de 1º de ESO.

Antología de lecturas obligatorias.

Recursos para las clases de lengua castellana.

Temas, lecturas y recursos de Bachillerato.

Lengua Castellana 2º Bachillerato S4

Lengua Castellana 2º Bachillerato S3

Lengua Castellana 2º Bachillerato S2

Lengua Castellana 2º Bachillerato S1

Informació complementària, esquemes, powers, exercicis

Materials complementaris de la matèria de Cultura Audiovisual

Curs de suport per a la matèria de Llengua Catalana de 2n de Batxillerat.

Matemàtiques grup S-2 curs 2017-2018

A course for Loles's students.