Xerrades d’ECONOMIA – 4t ESO

El divendres 24 de novembre els alumnes de 4t ESO van assistir a una del conjunt de xerrades que es faran al llarg d’aquest curs dins de la matèria d’Economia. Aquestes xerrades tenen com a objectiu donar una educació financera bàsica .
La d’aquest divendres va ser “Administrant els teus diners” a càrrec de l’EFEC (Educació Financera a les escoles de Catalunya). Va ser una xerrada molt interessant en la que els alumnes van participar activament i van adquirir nocions de com gestionar els pressupostos personals.