Caminada per Collserola

Els alumnes del batxillerat escènic han anat caminant de Barcelona fins a Sant Cugat per Collserola travessant el Tibidabo.

Ha estat una jornada molt plena.
Hem caminat durant 3 hores i mitja.
Hem esmorzat a Sant Medir i hem dinat a Sant Cugat.
La travessa ens ha permet gaudir de la natura i dels companys.

collserola-octubre-2016

Aquesta activitat organitzada pel departamento d’Educació Física permet treballar tant la forma física dels alumnes com la cohesió de grup, ja que l’entorn i l’activitat en sí, propicien el desenvolupament de les habilitats socials que en la societat actual tant es troben a faltar.

Tots els alumnes han caminat, han parlat, han jugat, en definitiva han passat un día diferent fent una acitivitat que normalment no fan i que crec sincerament que en la societat actual s’ha de promoure.

Vull felicitar a tots els alumnes i als professors acompanyants per haver creat un clima fantàstic i per la seva bona forma física.

Mònica Pugés
Professora d’Educació Física