Activitat física al Parc Pegaso

FENT SALUT

Tal i com recomana l’OMS en les seves “Recomanacions mundials sobre l’activitat física per a la salut “, i tenint en comte que l’activitat física pot fer-se en qualsevol entorn natural i durant qualsevol situació quotidiana. Els alumnes de 4rt ESO de Salut i vida han fet una sortida de dues hores de durada, al Parc de la Pegaso, aprofitant l’espai natural per realitzar treball cardiorespiratori i de flexibilitat i afavorint la comunicació i relació entre els alumnes. Ens ha vingut molt bé fer un punt i apart i comprovar que no cal tan sols anar a un gimnàs per poder fer activitat física.
M. Trullols

pegaso