Premis als Jocs Florals de l’Eixample 2017

En els premis dels Jocs Florals Escolars de l’Eixample que s’han lliurat a l’Auditori, dues alumnes del nostre institut han resultat premiades:

– Magalí Luna  de segon de batxillerat científic ha guanyat el primer premi de prosa de batxillerat.

– Andrea Sánchez de segon d’ESO ha guanyat el tercer premi a la categoria de prosa de primer cicle d’ESO.

Enhorabona a les dues !

A continuació teniu l’enllaç amb l’enregistrament de l’acte de lliurament de premis. La intervenció de la Magalí Luna comença a partir del minut 53:49. No us la perdeu.

Veure vídeo lliurament de premis