XIV CERTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA

El passat dimarts 6 de març vam participar al  XIV Certamen de lectura en veu alta al Teatre El Patronat de La Garriga (quarts de final). L’alumna seleccionada per a representar el nostre institut en la categoria de corsaris va ser la Júlia Cabrera (2n d’ESO B), acompanyada de la també finalista Georgina Boluda (1r d’ESO C). Pel que fa a la tropa de corsaris les alumnes seleccionades van ser la Jana Mayol, la Marta Rodríguez i la Marta Poch. Acompanyades també de les finalistes: Nerea Vidaña, Gina Dragusha i Inès Sánchez (4t d’ESO C i D). També vam poder gaudir de la companyia dels altres instituts de Caldes de Montbui.
Des de l’institut volem agrair la participació a totes les representants i donar-los l’enhorabona.