Concurs de logos en francès

BASES PER AL CONCURS DE LOGO : “FRANÇAIS EN ACTION-VOM”

Dins el marc de la promoció de les llengües estrangeres i el plurilingüisme, s’ha engegat un grup de treball de llengua francesa anomenat “Français en action” del qual el nostre institut forma part.

Aquest grup de treball té com a finalitat contribuir a l’increment de l’èxit educatiu de l’alumnat en llengua francesa, i un dels objectius és establir una col.laboració entre els centres on s’imparteix la llengua francesa.

Dins d’aquest marc, la primera acció que hem preparat tots els centres participants : Sant Feliu de Codines, Parets, L’Ametlla, La Garriga, Arbúcies, Sant Celoni, Llinars i Caldes de Montbui és un concurs per a la realització d’un logo per part dels alumnes de francès que identifiqui tot allò referent a aquest grup de treball de “FRANÇAIS EN ACTION – VOM”. Us en deixem les bases i us animem a participar-hi!!

BASES CONCOURS LOGO.docx