La biblioteca és atesa per:
BRIYID CUENCA

Horari :
De dilluns a divendres de 10h a 12h.

Dilluns i dimecres 15h a 16,30h.

Tel i whatsapp: 698 97 07 07
apaiesmh@gmail.com

• A la biblioteca de l’Institut d’Educació Secundari Manolo Hugué actualment hi ha un fons de 9600 llibres, temàtics i de text, per consulta i lectura .
  • La bibliotecària informa sobre com i on trobar la informació que necessita l’alumne. La biblioteca ofereix servei de prèstec, per a què els alumnes puguin emportar-se llibres de la biblioteca per un període de 15 dies.
  • Altres serveis:
    • fotocòpies
    • enquadernació i plastificació de treballs
    • utilització de l’escàner
    • accés a internet
  • Podeu consultar en línea els llibres de la bibliotexa i fer reserves dels amteixos utilitzant l’aplicació e-pergam: http://www.xtec.cat/web/projectes/biblioteca/epergam
  • Cada mes, hi ha un moviment aproximat de 250 llibres prestats.
  • La secció de llibres d’orientació professional i universitària s’actualitza constantment.