MENJANT LLIBRES PER ESMORZAR!!

Arrenca el PREMI MENJALLIBRES, un projecte compartit per la Regidoria d’Educació (a través de l’Institut Municipal d’Educació i Treball – IMET) i de la Regidoria de Cultura (a través de la Xarxa Municipal de Biblioteques – XBMVNG), que es porta a terme enguany per primer cop.

El projecte neix amb la intenció de promoure la lectura i els hàbits lectors,  d’una manera lúdica i participativa  i està adreçat als alumnes de 1r i 2n d’ ESO. Es tracta d’una acció de dinamització lectora voluntària que implicarà la lectura de tres llibres, la posada en comú amb els autors, mitjançant trobades amb els mateixos, i la valoració de les tres obres per tal de triar una de guanyadora: la més votada.

De moment està sent tot un èxit amb 37 alumnes que voluntàriament s´han inscrit.

Paral·lelament al desenvolupament del Premi  lector es farà un Concurs de Booktrailers en el qual podran prendre part tots els estudiants que participen al Premi.

Ja han arribat els primers llibres per llegir. Se´ls menjaran amb ganes?