CONCURS WISIBILIZALAS

L’alumnat de 4ESO de l’optativa d’informàtica, hem estat treballant de valent en el projecte de creació d’unes pàgines web on es descriu la carrera i els mèrits de diverses dones contemporànies que treballen en l’àmbit de les TIC.

Aquest treball, ens permet participar en el concurs “Wisibilízalas” que organitza la UPF, amb l’objectiu principal de luitar contra els estereotips que associen el treball en tecnologia en particular, amb el gènere masculí.

Aquest treball ens ha permès generar un espai de reflexió sobre la menor visibilitat de les dones en ciència i tecnologia i donar visibilitat a dones que treballen en l’àmbit de TIC.

Us animem a que mireu les Webs que heu fet, segur que us agraden!

WEB OPT41: CONCURS WISIBILIZALAS!

Bienvenue !

Les élèves de l’échange avec Aix-en-Provence sont arrivés hier soir. Tout le monde était très excité ! Après quelques minutes de nerfs et de timidité, tous ont été très contents de rencontrer leurs correspondants.

Le week-end va se passer en famille. Ensuite, la semaine prochaîne, ce… Llegeix més»

Visita al Teatre Principal de Vilanova i la Geltrú. Producció Nacional de Dansa

Aquest matí els alumnes d’Arts Escèniques de 1r i 2n de batxillerat i tots els alumnes de 4rt d’ESO que cursen la matèria de música, han anat al Teatre Principal de Vilanova i la Geltrú a gaudir d’uns fragments de l’espectacle L’ESTOL + MANY de la PRODUCCIÓ NACIONAL DE DANSA.
Els ballarins… Llegeix més»