Àmbits de participació i col·laboració.

Àmbits de participació, col·laboració. Aprenentatge i convivència i participació dels alumnes

Institut obert de 8 del matí a 8 de la nit. Promovem que l’alumnat utilitzi l’espai per fer activitats d’estudi (reforç, aprenentatge entre iguals), associació (grups de debat, delegats, consell escolar), o esport ( futbol sala i bàsquet).

Biblioteca escolar oberta totes les tardes excepte divendres

Potenciem la col·laboració de l’alumnat més gran en la dinamització de l’esbarjo (jocs de taula, ping-pong i voleibol) i en els actes que apleguen a tota la comunitat educativa: Setmana de la Ciència, Setmana escolar per la Pau i la no violència, Sant Jordi, festa final de curs, jornada de portes obertes, …

Oferim activitats participatives gratuïtes on es fomenta la col·laboració d’alumnat de diferents edats i mateixos interessos: Zafra hort urbà, Zafra investigadora, Zafra foto, Zafra News (revista), Zafra esport i Zafra músic.

Menjador amb servei de monitoratge tots els dies de la setmana.

Servei de logopèdia i assessorament psicopedagògic.