• Failure is simply the opportunity to begin again, this time more intelligently.

    Henry Ford, industrial americà

Actualitat de l’institut

Error en els codis d’ingrés de LA CAIXA per la Matrícula 3r i 4t ESO i 1r i 2n de BTX:
Codi correcte AMPA: 0564171
Codi correcte ASSEGURANÇA OBLIGATÒRIA: 0101535
Marisa 46

Ana Alcolea visita el instituto Juan Manuel Zafra

El lunes 11 de mayo, la autora de Dónde aprenden a volar las gaviotas, Ana Alcolea, visita nuestro instituto, para explicarnos en qué se basó para escribir esta novela, desvelarnos algunas anécdotas y resolvernos algunas dudas.
Ana Alcolea visitó el instituto Juan Manuel Zafra para… Llegeix més»

Cartells pel Sant Jordi del 2016

La Helen i el Sahar han guanyat el concurs de cartells de Sant Jordi

Aquests seran els cartells amb els quals s’anunciaran les activitats per la diada de Sant Jordi a l’institut l’any 2016

helenp saharp

Felicitem la Helen Kvirikashvili ( de 2nA ) i al Sahar Tariq ( de 2nC ) per la seva magnífica feina.

El drone del Diego, premiat

diego1El treball del Diego Palacios (alumne de 2n de batxillerat) “Disseny i construcció d’UAV (un drone)”, ha estat premiat a l’Exporecerca 2015
En concret, ha rebut dos premis:
Premi Consejo Superior de Investigaciones Científicas (CSIC) i Premi Societat Catalana de Tecnologia (SCT). Convocat per la SCT, entitat filial de l’Institut d’Estudis Catalans. El premi consisteix en la publicació i difusió del treball des de la SCT i una visita a les instalacions d’un centre tecnológic.

Enhorabona!

Activitat d’anglès: The Stompers

 Today the Irish band The Stompers visited our school. They played typical Irish songs and taught us typical Irish dances. Our students had a great time.
 Activitat celebrada el 24 de març al Foment Martinenc amb alumnat de 3r d’ESO

Els sistemes de numeració, explicats per la Helen

L’alumna Helen Kvirikasvili, que participa en el projecte Estalmat d’estímul del talent matemàtic, fa una explicació de sistemes de numeració, per alumnat de l’institut.
Vegeu, tot seguit, un breu vídeo: