La collita de faves, de projectes 1r d’ESO, repartida

La collita de faves de l’hort urbà de l’institut, ha produït uns 20 kg de faves, ben robustes.

El conreu de les faveres ha estat integrat dins el projecte “Les plantes que mengem” a 1r d’ESO, i l’alumnat ha cuidat, observat i controlat el creixement de les plantes.

Aprofitant la collita, es va fer un tast de plats amb faves i vegetals en general a la “Trobada de primavera” de projectes de 1r d’ESO

La collita de faves ha estat repartida entre les famílies de l’alumnat que van aportar plats cuinats a la “Trobada de primavera”, en agraïment a les seves aportacions (saboroses, saludables, molt gratificants totes elles).

El projecte “Les plantes que mengem” continua amb l’estudi de la reproducció, el creixement i la continuació de la vida de les plantes  i dels éssers vius en general.