El meu país al món, des de zafraacollida

Vegeu el gran treball que ha acabat l’alumnat nouvingut sobre el seu país. Van compartir tradicions, menjars, festes i també van intentar ensenyar una mica dels seus idiomes als companys de primer, i van geolocalitzar els seus llocs d’origen.

Per tal de fer aquesta feina han fer servir l’aplicació Mobile History Map, aquí teniu l’enllaç:

La Valentina Merchán (1r C) ha escrit una notícia breu (que podeu llegir tot seguit) exposant el projecte i la Xinmei Weng (2n A) i l’Alimatu Candé (1r A) van fer les fotos de l’exposició.

NOTÏCIA: EL MEU PAÍS AL MÓN

El divendres passat i aquest dimarts l’alumnat de l’aula d’acollida han presentat el projecte :“El meu país al món” als nois i a les noies de 1r de l’ESO. Des de fa un temps, els nois i noies de l’aula d’acollida han estat treballant en aquesta feina amb l’objectiu de fer conèixer als seus companys les cultures, la vestimenta, el menjar, l’idioma entre altres coses del seu país.

En la presentació que es va poder observar, hi havia gran diversitat de països com: Ucraïna, República Dominicana, la Xina, Portugal, Equador, etc.

A l’exposició tots els primers van aprendre moltes coses, no només les tradicions i festes del país també, van conèixer noves paraules en diferents idiomes, en: xinès, ucraïnès…

Valentina Merchán (1r ESO C)