L’alumnat de 1r d’ESO rep la visita de l’escriptora Antònia Carré-Pons

El passat dimarts 29 de novembre l’alumnat de 1r d’ESO va tenir la possibilitat de compartir impressions amb l’escriptora Antònia Carré-Pons en ocasió de les activitats organitzades al voltant de la lectura de la seva novel·la I què faràs ara, Clara?, dins de la matèria de Llengua Catalana i Literatura. La trobada va servir perquè els estudiants plategessin a l’autora dubtes i curiositats al voltant dels personatges, la trama de la narració i la relació entre literatura i vida real. Durant la xerrada, L’Antònia va desvelar alguns dels secrets de la gènesi del llibre com ara l’origen de la idea i la vinculació emocional amb alguns dels personatges. L’activitat va ser molt profitosa i va servir per  recordar, novament, la força vital de l’art i la literatura.

Moltes gràcies, Antònia!