Secretaria

DEVOLUCIÓ DINERS COLÒNIES O VIATGE 4t ESO

En aquest espai teniu el document i els passos que hauríeu de seguir per fer el retorn dels diners avançats  per les colònies o bé el viatge de final de curs de 4t d’ESO.

Anirem fent el retorn de forma gradual, un cop comprovada la documentació.

• Descarregar document de petició de retorn dels diners, o bé en word o en pdf :
  • Sol·licitud devolució colonies/viatges (en word)
  • Sol·licitud devolució viatges o colònies (en pdf)
  • Omplir el document. Amb les dades que s’indiquen i la signatura.
  • Retornar el document omplert i signat a l’adreça de correu electrònic: carles.garciapons@fxlluchirafecas.cat . Indicant en l’assumpte de correu si és per les colònies o el viatge i el nom de l’alumne.
  • Un cop rebut es comprovaran les dades
  • Es fa la transferència en el número de compte indicat.
  • Rebreu notificació per correu electrònic de quan es faci la transferència.

Equip directiu

DOCUMENT CERTIFICACIÓ MATRÍCULA CURS 2020-2021

• Matrícula interna per 1r, 2n i 3r d’ESO

Document per fer la confirmació de matricula dels alumnes que actualment estan fent 1r, 2n i 3r d’ESO en el centre. Descarregueu el document, ompliu els camps obligatoris i notifiqueu si hi ha alguna dada que s’hagi de canviar.

matricula interna_1r_2n_3r

Un cop omplert enviar al correu de matriculacions: rafecas.matriculacio@fxlluchirafecas.cat

Termini màxim, 29 de maig de 2020.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració

Equip directiu